Thursday, May 29, 2014

Biskut Riang Ria Raya I

Teks : Shehren Shahadan
Imej : Ikhsan Projek Extra Income


Assalamualaikum. Apa khabar kesayangan semua? Semoga semuanya kembali sihat dan ceria seperti selalu. Lupakan yang semalam. Ambil pengajaran dari kegagalan semalam. Semoga hari ini memberi aura baru yang lebih positif untuk kita semua.

Raya sudah mula semakin hampir. Sekarang sudah penghujung bulan 5. Penghujung bulan 6 InsyaAllah akan menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak.

Apa kata kita sediakan keperluan untuk menyambut raya awal-awal. Jadi masuk bulan puasa kita sudah tidak perlu bersesak-sesak memenuhkan bazar. Kita penuhkan pula masjid untuk solat sunat terawih dan amalan yang lain.

Jadi di sini saya memudahkan kesayangan saya semua. Menyediakan pilihan biskut raya moden dan tentunya sedap. Kesayangan semua jamu mata dahulu. Jika berkenan boleh sahaja hubungi saya untuk pembelian.




Bukan sahaja biskut ini sesuai di sajikan kepada tetamu di bulan raya, tetapi biskut ini juga sesuai untuk sepanjang musim perayaan. Tidak kiralah untuk perayaan kaum lain seperti sambutan krismas, tahun baru cina, deepavali dan lain-lain perayaan.


 
Jadi kesayangan semua, teruja tidak melihat gambar-gambar ini. Jika teruja terus cepat-cepat hubungi saya ye.

Sekian. Semoga bermanfaat.

Hubungi saya pada 3 langkah mudah di bawah untuk pembelian:-
FB:Shehren Shahadan
Email:shehrenshahadan@yahoo.com

No comments:

Post a Comment