Thursday, June 12, 2014

KELEBIHAN MINERAL COFFEE

Teks : Shehren Shahadan
Sumber Imej : Koleksi peribadi


Assalamualaikum semua. Apa khabar pembaca sekelian. Hari ini saya mahu berkongsi bersama pembaca sekelian mengenai kebaikan penggunaan Mineral Coffee. Apakah itu mineral coffee? Mari kita sama-sama kenali.

Apakah itu Mineral Coffee?

>> Mineral Kopi berasal daripada bijian Kopi Robusta dan Garam Buluh Organik semulajadi dari Korea yang meningkatkan nilai nutrisi kopi ini. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti Magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan Kalsium.

Apakah keistimewaan yang terdapat di dalam Mineral Coffee?

>> ANTIPENUAAN - agen antioksida yang baik.

>> MENGAWAL PH BADAN, boleh menuetralkan toksin berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain-lain.

>> MENCEGAH dan MERAWAT penyakit kronik seperti penyakit jantung, darah tinggi, buah pinggan, kencing manis, migraine, kanser dan lain-lain masalah kesihatan.

>> MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti gastrik, ulser perut, masalah usus,buasir sembelit, juga sebagai diet yang ekonomi.

>> Mempunyai kesan DETOKSIFIKASI.
Melegakan masalah ALAHAN, pigmentasi dan lain-lain masalah kulit. 

>> Memberi TENAGA dan juga kualiti KESIHATAN YANG BAIK kepada badan.


Mineral Coffee sesuai untuk mereka yang mempunyai:-

1) Darah tinggi kerana dapat membantu mengawal dan menstabilkan tekanan darah.

2) Imsomnia kerana kebiasaannya pesakit imsomnia ini mempunyai masalah kalsium yang tidak diserap di dalam badannya.  Jadi, kandungan magnesium yang terdapat di dalam Mineral Coffee ini akan membantu penyerapan kalsium yang baik. Secara tidak langsung, badan akan beransur tenang dan dapat tidur dengan lena.

3) Migrain kerana elemen garam buluh tadi akan membantu melancarkan perjalanan darah.

4) Kencing Manis kerana garam buluh dapat membantu dalam menstabilkan gula dalam darah yang disebabkan oleh chlorogenic acid. * Sila dapatkan nasihat doktor sebelum penggunaan *

5) HB rendah terutamanya ibu mengandung yang mempunyai HB yang rendah. Magnesium yang terdapat di dalam Mineral Coffee ini juga boleh meningkatkan jumlah darah ke paras yang sihat.

Dari sepeket Mineral Coffee tadi begitu melimpah ruah kebaikan yang boleh di manfaatkan oleh kalangan pengguna. 

Jadi, jika anda mahu merasai sendiri kebaikan Mineral Coffee ini dan keberkesananya, jangan segan dan silu hubungi saya untuk mendapatkan sekotak Mineral Coffee ini yang mengandungi 20 sachet.

Harga Produk
RM32 FREE POSTAGE

Sekian. Semoga bermanfaat.

Hubungi saya pada 3 langkah mudah di bawah untuk pembelian:-
FB:Shehren Shahadan
Email:shehrenshahadan@yahoo.com

No comments:

Post a Comment